Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Ευαγγέλιο Ραδιοερασιτέχνη

    undefined
  1. Θα ακούω επανειλημμένα ξανά και ξανά πριν κάνω την κλήση μου.
  2. Θα καλέσω μόνο αν μπορώ να ακούσω κατάλληλα τον DX σταθμό.
  3. Δεν θα εμπιστευτώ το DX Cluster και θα είμαι βέβαιος για το Callsign του DX σταθμού προτού καλέσω.
  4. Δεν θα παρεμβάλλω... (ffe ακούς; hi) τον DX σταθμό ούτε οποιονδήποτε άλλο που καλεί και ποτέ δεν θα συντονίζω στη συχνότητα του DX σταθμού ή στη συχνότητα QSX.
  5. Θα περιμένω τον σταθμό DX να τελειώσει μία επαφή του προτού τον καλέσω.
  6. Πάντοτε θα στέλνω το πλήρες διακριτικό κλήσεώς μου.
  7. Θα καλώ και μετά θα ακροώμαι για ένα λογικό χρονικό διάστημα. Δεν θα καλώ συνεχώς.
  8. Δεν θα εκπέμπω όταν ο DX χειριστής καλεί ένα άλλο διακριτικό κλήσεως εκτός του δικού μου.
  9. Δεν θα εκπέμπω όταν ο DX χειριστής διερωτάται για ένα χαρακτηριστικό κλήσεως που δεν μοιάζει με το δικό μου.
  10. Δεν θα εκπέμπω όταν ο σταθμός DX καλεί άλλες γεωγραφικές περιοχές εκτός της δικής μου.
  11. Όταν ο χειριστής DX με καλέσει δεν θα επαναλάβω το διακριτικό κλήσεως μου εκτός εάν νομίζω ότι το έχει λάβει λανθασμένο.
  12. Θα είμαι ευγνώμων και ευχαριστημένος αν και όταν πράγματι κάνω την επαφή.
  13. Θα σέβομαι τους συναδέλφους μου ραδιοερασιτέχνες και θα συμπεριφέρομαι με τέτοιο τρόπο ώστε να κερδίσω και τον δικό τους σεβασμό.
  14. Δεν σου έφτασε? Τότε Μεταπτυχιακό!
  15. Σου άρεσε και θέλεις να το μεταδόσεις σε άλλους; Τότε υλικό για σεμινάριο.
Source: DX Code of Conduct

Δεν υπάρχουν σχόλια: