Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011

AMD:Το DirectX Εμποδίζει Τα Kορυφαία PC

Direct X holds back top end PCs, AMD says -

O Διευθυντής σχέσεων με τους προγραμματιστές της AMD ,Richard Huddy  ισχυρίζεται πω ς το DirectX εμποδίζει τους προγραμματιστές να ωθήσουν στα όρια τους τα κορυφαία PC.
O Huddy  δήλωσε στον ιστότοπο Bittech ότι οι κάρτες γραφικών της AMD συχνά έχουν τουλάχιστον δεκαπλάσια ισχύ από το Xbox 360 ή από το PS3 αλλά τα προγράμαμτα δεν φαίνονται δέκα φορές καλύτερα. Το πρόβλημα προκαλέιται επειδή το DirectX μπαίνει στην μέση.

Οι προγραμματιστές παιχνιδιών θέλουν να έχουν ολοκληρωτικό έλεγχο του μηχανήματος και μια από τις συχνότερες αιτήσεις στην AMD είναι να βγάλει την βιβλιοθήκη λογισμικού από την μέση.
Ο εκπρόσωπος της AMD είπε πως αν οι προγραμματιστές είχαν πρόσβαση σε χαμηλό επίπεδο στις κάρτες , αυτό θα έδινε στους προγραμματιστές την ευκαιρία να καινοτομήσουν και θα πίεζε την Microsoft.

Παραδέχεται ότι οι ενστάσεις δεν αφορούν όλους. Μερικοί πιστεύουν πως μια τυποποιημένη βιβλιοθήκη λογισμικού 3D επιτρέπει στους προγραματιστές να εκτελούν τα παιχνίδια τους σε μεγαλύτερο εύρος διαφορετικών μηχανημάτων, και τους δίνει εύκολη πρόσβαση στις λειτουργίες της κάρτας.

Ο Huddy  λέει πως το να περικλείσεις τα πάντα σε επίπεδο λογισμικού δίνει ασφάλεια, αλλά δυστυχώς τείνει να αποστερεί αρκετά από τις επιδόσεις, και κυριώτερο σε εμποδίζει να καινοτομείς.
Η άλλη πλευρά είναι ότι οδηγεί τα παιχνίδια να μοιάζουν το ίδιο. Όταν οι λειτουργίες των γραφικών καρτών ξεκίνησαν το 2002 ο καθένας πίστευε ότι θα δημιουργούσε περισσότερη οπτική ποικιλία. Αλλά τελικά τις χρησιμοποιήσαν με τον πιο προγανή τρόπο.

Αν η βιβλιοθήκη λογισμικού εγκαταλειφθεί οι προγραμματιστές θα μπορούν να απεικονίζουν ότι θα μπορούν να φανταστούν και όχι αυτό που μπορούν να δουν.

Πηγή: techeye  [via]

Read more: TECH&TECH: AMD:Το DirectX Εμποδίζει Τα Kορυφαία PC http://www.techandtech.gr/2011/03/amd-directx-k-pc.html#ixzz1HKwkNjv4

Δεν υπάρχουν σχόλια: