Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Ποιες είναι οι προτιμήσεις των χρηστών κινητών τηλεφώνων;



Η διαδικτυακή πλατφόρμα εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα GetJar, πραγματοποίησε μια έρευνα με θέμα τις «συμπεριφορές και προτιμήσεις των χρηστών κινητών τηλεφώνων» πριν λίγο καιρό και χθες έδωσε τα αποτελέσματα στην δημοσιότητα.

Όπως αναμενόταν τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι χρήστες σε ποσοστό περίπου 40% θα προτιμήσουν στην επόμενη αγορά κινητού τηλεφώνου, μια συσκευή η οποία θα τρέχει το λειτουργικό της Google (Android OS), εν αντιθέσει με το 18% των χρηστών που θα επιλέξουν πιθαναότατα μια iPhone συσκευή.

Όσον αφορά την χρήση εφαρμογών, η έρευνα της ιστοσελίδας GetJar, μας δείχνει ότι το 34% των χρηστών ξοδεύει τουλάχιστον μία ώρα χρησιμοποιώντας εφαρμογές στο κινητό του, σε σύγκριση με το 49% που ξοδεύουν τις ίδιες ώρες βλέποντας τηλεόραση. Επιπλέον, το 58% των ερωτηθέντων απάντησε πως χρησιμοποιεί εφαρμογές του κινητού πάνω από μια φορά την ημέρα.

Μερικά ακόμα ενδιαφέροντα στοιχεία της έρευνας:
  • Σχεδόν το 80% απάντησε πως η ποιότητα της εφαρμογής από μια εταιρεία, κάνει την ίδια την εταιρεία πιο αξιόπιστη, ενώ το 72% είπε πως είναι πιο πιθανό να συνεργαστεί με μια εταιρεία κρίνοντας από την εφαρμογή της.
  • Όταν πρόκειται για διαφημίσεις μέσω των εφαρμογών, οι χρήστες φαίνεται πως δεν ενοχλούνται, αφού το 73% απάντησε πως κατέβασε ήδη μια εφαρμογή από τέτοιους είδους διαφημίσεις ενώ το 60% απάντησε πως θα ξανάκατέβαζε εφαρμογή μέσω διαφημίσεων.
  • Μόνο το 25% των χρηστών ανακάλυψαν εφαρμογές που έψαχναν μέσω του επίσημου App Store της κάθε πλατφόρμας, αφού περίπου 50% των ερωτηθέντων ανακάλυψε εφαρμογές σερφάροντας στο Internet, ενώ περίπου 17% μέσω φίλων ή κοινωνικών δικτύων.
  • Τα παιχνίδια είναι οι δημοφιλέστερες εφαρμογές και ακολουθούν από κοντά οι εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης.
  • Το κόστος απόκτησης μιας εφαρμογής είναι ο μεγαλύτερος παράγοντας για να κατεβάσει ο χρήστης ή όχι την εφαρμογή[via]

Read more: TECH&TECH: Ποιες είναι οι προτιμήσεις των χρηστών κινητών τηλεφώνων; http://www.techandtech.gr/2011/03/blog-post_2113.html#ixzz1HX0V5SvJ

Δεν υπάρχουν σχόλια: