Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Αφιερωμένο στο ραδιοερασιτεχνισμό...

Πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις....

Πριν λίγο καιρό είχε έρθει στα γραφεία της ΕΡΔΕ ένα έγγραφο της ΕΕΤΤ περί ελέγχων και σχετικά με ραδιοερασιτέχνες που έβγαιναν εκτός μπάντας. Σχετικά μπορείτε να δείτε το δημοσίευμα στο μπλογκ της ΕΡΔΕ http://sz1a.blogspot.com/2011/01/blog-post_24.html αλλά και αλλού. 
Δεν σας κρύβω ότι παρότι με ικανοποίησε που επιτέλους κάτι κινήθηκε, πίστευα ότι ήταν απλώς ένα "γάβγισμα" ώστε να φοβηθούν κάποιοι και πάλι τίποτα δε θα γίνονταν. Μάλιστα σε ιδιωτικές συζητήσεις αυτά λέγαμε όλοι: μήπως και κάποιοι συγκινηθούν επιτέλους και χρησιμοποιήσουν επιτέλους τη ρημάδα τη μπάντα μας, που όλο σε αυτή της ΔΕΗ, του στρατού και δεν ξέρω πού αλλού λουφάζουν. Φυσικά ούτε πέρασε από το μυαλό κάποιου ότι μπορεί να γίνει έλεγχος για SW που βγαίνουν στα βραχέα, για τύπους που έχουν κεραίες έτσι χωρίς λόγο στις ταράτσες τους, κλπ. κλπ.
Αυτά όμως μέχρι προχθές. Όταν ήρθε σπίτι μου ένας δικαστικός κλητήρας και μου παρέδωσε ένα έγγραφο από την ΕΕΤΤ, που ούτε λίγο ούτε πολύ μου ζητούσε να τους εξηγήσω τι ήταν όλες αυτές οι κεραίες σπίτι μου και φυσικά να τους στείλω την άδεια που έχω και μου επιτρέπει να τις έχω όλες αυτές, καθώς είχε και δυο υπέροχες φωτογραφίες από τις κεραίες μου!!!
Να πάρει ο διάολος, σκέφτηκα, όταν διάβασα το έγγραφο. Κάποιος γείτονας ξύπνησε άσχημα και μου έκανε καταγγελία ή άρχισε να λειτουργεί το κράτος... Φυσικά ως άπιστος Θωμάς, το πρώτο μου πέρασε από το μυαλό, έστω κι αν ο κλητήρας μου εξομολογήθηκε ότι παρέδωσε πολλά τέτοια χαρτιά σήμερα...
Γρήγορα γρήγορα επικοινώνησα με την ΕΕΤΤ τηλεφωνικά και είπαν τα απαραίτητα χαρτιά που πρέπει να προσκομίσω, όπως και έκανα. Την επόμενη έμαθα ότι πολλοί στην περιοχή μου (ραδιοερασιτέχνες και μη) έλαβαν τέτοια χαρτιά, αφού ένα κλιμάκιο της ΕΕΤΤ πέρασε κι έκανε ελέγχους. Άρα λειτουργεί το κράτος!!! Βρε άει στο διάολο που θα έλεγε κι ο Αυλωνίτης.... Κι όμως ρε φίλε. Αυτά που ακούγαμε εδώ και δέκα χρόνια ότι έκαναν στην Αγγλία που δεν τολμάς να βάλεις ότι να 'ναι κι αμέσως θα περάσουν και θα σε ελέγξουν, ισχύει πλέον και στην Ψωροκώσταινα... Ως νόμιμος και φιλήσυχος πολίτης αλλά και ως ραδιοερασιτέχνης, δε μπορώ παρά να επιβραβεύσω τη συγκεκριμένη υπηρεσία για την ευσυνειδησία τους και το γεγονός ότι κάνουν ελέγχους. Γιατί τις κεραίες μου τις έχω, ζωή να έχουν, πάνω από 15 χρόνια... Και κανένας ποτέ δε μου ζήτησε αυτή τη ρημάδα την άδεια ραδιοερασιτέχνη. Κανένας δε μου είπε "ρε φίλε νόμιμα έχεις όλες αυτές τις κεραίες;" Επιτέλους. Ήρθε η ώρα. Και σε κάτι τέτοιες στιγμές αισιοδοξώ ως Έλληνας "ότι μπορεί να γίνουμε κράτος", αν δεν είμαστε ήδη... Να μπορούσα να βρω τώρα την πρωτότυπη φωτογραφία να τη βάλω στην κάρτα μου, θα ήταν όλα όνειρο... Ένα όνειρο που δε θα ήθελα να ξυπνήσω ποτέ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: