Τετάρτη, 25 Ιανουαρίου 2012

Το μηχάνημα που «βλέπει» τους πελάτες


undefined
Το iSample δεν είναι ένα απλό μηχάνημα αυτόματης πώλησης. Είναι ένα έξυπνο μηχάνημα αυτόματης πώλησης με... όραση, καθώς είναι σε θέση να «βλέπει» τους υποψήφιους πελάτες του και να «διαβάζει» την ηλικία τους.
Δημιουργήθηκε από την εταιρεία Kraft σε συνεργασία με την Intel και σχεδιάστηκε με σκοπό να σερβίρει τους μεγάλους και να... απορρίπτει τα παιδιά. Στην παρούσα φάση το iSample δοκιμάζεται στο Σικάγο και στη Νέα Υόρκη, στις ΗΠΑ. Ο λόγος δημιουργίας του «ρατσιστικού» μηχανήματος ήταν το γεγονός ότι η Kraft ήθελε να διαθέσει δωρεάν δείγματα του νέου της επιδορπίου Temptations αποκλειστικά και μόνο σε ενηλίκους.
Το μηχάνημα – η τεχνολογία του οποίου ήδη δοκιμάζεται και από άλλες εταιρείες, όπως π.χ. η Gillette – μαντεύει την ηλικία του ατόμου που στέκεται απέναντί του με τη βοήθεια βιομετρικών δεδομένων. Σύμφωνα με την Kraft πάντως, το iSample δεν καταγράφει τα χαρακτηριστικά του προσώπου του πελάτη, δεν αποθηκεύει φωτογραφίες, ούτε προσωπικά δεδομένα του.

via-more

Δεν υπάρχουν σχόλια: