Σάββατο, 21 Μαΐου 2011

Αξιοποιήστε το Mobile Web



Την επόμενη δεκαετία, το mobile Web, θα αποτελέσει βασικό μέσο για τις σχέσεις με τους πελάτες και θεμέλιο λίθο της γενικότερης στρατηγικής στον τομέα αυτό. Σύμφωνα με τους ειδικούς βασικό σημείο για τις επιχειρήσεις, είναι η χρήση του mobile Web με συγκροτημένο και συναφή τρόπο, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών τους. Οι ειδικοί στον τομέα αυτόν, προσδιορίζουν τρεις στρατηγικές παραμέτρους με τις οποίες θα πρέπει να προετοιμάσετε το έδαφος.
Επιλέξτε τους σωστούς connectors. Ο καλύτερος "connector" για παράδειγμα, είναι η μέθοδος με την οποία εμπλέκεται ο χρήστης στην mobile καμπάνια σας μέσω μηνύματος, κλπ. Αυτό μπορεί να εξαρτάται, από το περιεχόμενο, τα δημογραφικά χαρακτηριστικά του πελάτη, το μέσο, το κόστος, την επαφή, το ποσοστό έγκρισης, ακόμα και τον κύκλο ζωής των πελατών. Τα σημερινά mainstream mobile connectors, συμπεριλαμβάνουν 2D (QR) κωδικούς (barcodes), και SMS. Εξετάστε τις διαφορές μεταξύ τους, για να βρείτε την καλύτερη εφαρμογή:

-τα SMS, είναι η πιο κατανοητή μέθοδος, αλλά και πιο δαπανηρή όταν κλιμακώνεται και μπορεί να απαιτήσει την έγκριση του διακομιστή, ανάλογα με την αλληλεπίδραση που θέλετε να δημιουργήσετε.


-Οι κωδικοί QR, έχουν αυξανόμενη δημοτικότητα και μπορεί να αποφέρουν πολλούς τύπους απαντήσεων, π.χ. στέλνοντας ένα μήνυμα κειμένου που οδηγεί στη λήψη αρχείου, ή το κατέβασμα στοιχείων επικοινωνίας. Μπορείτε να βάλετε τους κωδικούς για έντυπες διαφημίσεις ή για προϊόντα. Και η μέθοδος αυτή δεν απαιτεί καμιά αμοιβή στον διακομιστή.

Μην κάνετε λάθος στον προορισμό με τους connectors. Στην mobile στρατηγική, η έμφαση δίδεται συχνά στο είδος της σύνδεσης που χρησιμοποιείται, αντί για τον προορισμό με τον οποίο είναι συνδεδεμένος ο πελάτης, τις σημειώσεις. Για παράδειγμα οι πειραματισμοί με τους QR κωδικούς, μπορεί να είναι διασκεδαστικοί, αλλά αναρωτηθείτε, τι είναι αυτό που θα θέλατε να βρουν οι χρήστες μέσω αυτών; Είναι η συνολική τους εμπειρία ομαλή και αποτελεσματική; Έχει πραγματικά νόημα;

Να είστε προσωπικοί (personable) αλλά σύντομοι. Κατά κανόνα, ο πελάτης που χρησιμοποιεί κάποιο κινητό μέσο, βρίσκεται εν κινήσει. Ο χρόνος του είναι περιορισμένος. Ο χειρισμός του κινητού μπορεί να είναι αργός και να μην είναι εξοπλισμένος για να φορτώσει εικόνα στη μικρή οθόνη του. Κατά συνέπεια, πρέπει να παρέχετε συγκεκριμένες και πολύτιμες πληροφορίες στους πελάτες σας, που μπορούν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους μέσα σε μια στιγμή. Δώστε έμφαση στη λειτουργικότητα, τη δέσμευση και τη σαφήνεια.

Στο τέλος της ημέρας, το θέμα είναι να κάνετε το αυτονόητο, δηλαδή να βάλετε τον εαυτό σας στη θέση του πελάτη. Όταν αποφασίζετε να σχεδιάσετε την προσέγγιση ενός πελάτη – μέσω του κινητού του – σκεφτείτε, τι θα θέλατε εσείς ως χρήστης να έχετε στη διάθεση σας, και από κει και πέρα προσαρμόστε αναλόγως την προσέγγιση σας.[via]


Δεν υπάρχουν σχόλια: